Merhaba 15 haftalık hamileyim 2 hafta önce çok şiddetli bir şekilde kanamam başladı hastaneye gittik 4 gün orada tedavi gördüm hastaneden çıktım sabah akşam progestan kullanmaya devam ediyorum doktorum çok geniş bir biçimde kanamam olduğunu söylüyor bebeğim 7 cm iken kanama alanım 11 cm bu durumda doğuma kadar devam eden var mı yaşayanlar ne yapmalıyım normal veya sezeryan etkiliyor mu bu kanama alanı