Drybrk Akıntım çok oluyo zıbınıma kadar geçio kızlar doktor da bana fitil verdi alttan kullanmak için arkadaşlarım da fitil zararlı hamileler kullanmaz dediler kullananlar var mı çok kararsiz kaldım bilemedim ne yapacağımı şimdi
aysecakir Drybrk emin olun doktorunuz arkadaşlarınızdan daha iyi biliyordur🙂 ben de kullandım bir hafta boyunca çok şükür 37 haftalığız bir şey olmadı aksi rahatladım,akıntım azaldı 🙏🏻
Kahramanlar Ne için kullanıyorsun ben 9 haftalık iken başladım şimdi 24 haftalık oldu hala kullanıyorum Doğuma kadar da kullanacağım progestan fitil kullanıyorum birde enfeksiyon olmuştu o zaman vermişti fitil zararı olsa vermezler fazlası akıyor normal bir durum ben koyunca 1 saat kalkmıyorum yatıyorum faydası olsun diye