Canım korkmana gerek yok eğer doktor hormanlarin düzenli dediyse doktorunu dinlemeye devam et. bende senin gibi hiç hap almadım ve 1yil eşim korundu sadece, korunmayı bıraktığımız da 10ay hamile kalamadim. bende acaba sorun bende mi diye kafaya çok taktım hatta en son ay artık olmuyor diye düşünüyordum grip olup hastaneye gittiğimde doktorun kan tahlili istemesiyle öğrendim hamile olduğumu yani kafaya takmayı bıraktığın an oluyor. bu süreçte en önemli şey stres yapmamak oluruna bırakmak.