Kızlar merhaba. 5+5 deyim ve inanılmaz bir bulantı yaşıyorum. Ne yesem ne içsen geçmiyor. Bir de korkulara çok hassasiyet oluştu kokudan da istifra ediyorum. Önerdiğiniz iyi gelen bir koku var mı? Buhardanlığa damlatayım en azından biraz evde koku rahatlatsın beni