Kızlar selamlar.
Benim ilk gebeliğimde 1 oğlum oldu. Sonra arkadaşım bana bu yöntemden bahsetti. Tabi ki Allah’a inancımız sonsuz ama kızın olmasını istiyorsan dene ben denedim oldu dedi. 2. bebeğim sürpriz oldu yani korunmadığım tek gün aslında yumurtlama günüymüş ve ben 4 gün sonra bakmayı akıl ettiğim için hamile kaldım. Yine oğlum oldu deneyemedim yani yöntemi.
Bi kızım olması hep hayalimdi denemek istedim ve 3. De sonunda denedim. Şuan 16 haftalık gebeyim ve bi kızım olacak ☺️
Yöntem şöyle ; yumurtlama günü, önceki ve sonraki gün beraberlik olduğunda erkek bebek, 3 - 4 gün önce olduğunda ise kız bebek oluyor. Tabi ki kesinliği yok ama denemekte fayda var 🤭
Var mı deneyen, bu yöntemi bilen?