Semaen türkiye vatandaşı olmak şartı varmış tek . Bide anne olacan işte 😂 bende ilk memurlara verilmeyecek diye duydum . Ee biz TC vatandaşı değilmiyiz anne sayılmıyormuyuz dedim bi kendimizi sorguladım ama arayıp bilgi aldım öyle birşey yokmuş . Herkez yararlanabiliyor canım .