Miinniik Yarın detaylı ultrasonum var çok heyecanlıyım aslında bu ikinci gebeligim ama bunda çok fazla kaygılıyım hep korku var içimde bizim için de dua edin kızlar hayırlı haberler alalım sağlığı yerinde olsun bebisimin🥲🥰❤️
burcuo Miinniik Her şey gönlünüzce olsun, güzel haberler alın inşallah ☺️ kaçıncı haftada yapıyorlar onu? Benim de ikinci gebeliğim ama ilkinde kaçırmıştım. Tam haftasını bilmiyorum o yüzden. Şu an 20+4teyim, yakındır herhalde
Tuba2144 Miinniik benimde detaylı ultrason bugün bende aşırı heyecanlıyım ya 22+4 bugün benim Rabbim sağlıklı hayırlı haberler almayı nasip etsin bize🤲💓