xkelebekmis yapacak bir şey yok, dikkat ediyorsunuz, gerekli durumlarda ve olması gereken zamanlarda iğne oluyorsunuz. Sonrası takdiri ilahi… Eğer bebeğinizin kan grubu negatif olursa ikinci gebelik için hiçbir problem olmaz. Hoş, pozitif olsa da iğne olduğunuz için bir şey olmaz korkmayin