arkadaslar iyi aksamlar hepinize ❤️ benim bu zamana kadar hep tansiyonum duserdi, uzanip dinlenirdim gecerdi. bu hafta biraz yukseldi ben de korktum, korktugum icin iyice yukseldigini dusunuyorum. planli sezaryen olacagim ama gebeligimin basindan beri odemliyim o yuzden hep gebelik zehirlenmesinden korktum sanirim o cikiyo bilincaltimdan… doktoruma yaziyorum tansiyonumu takip edip o bir sikinti gormuyor ama ben tedirgin oluyorum. anlik olarak cikiyo daha sonra dusuyor. var mi boyle bir sey yasayan?