Ruruu Eczanede gebelik testi istedgimizde her seferinde softec markasini verdiler cok iyi diye sizce nasil kizlar tecrubesi olan var mi
GezenTavuk_2 Ruruu Ben düşük olduğum gebelikte bu marka ile öğrendim bir arkadaşıma yalancı pozitif vermiş ama ben denk gelmedim hiç .
GezenTavuk_2 Ruruu valla en iyisi gecikme bekle ve kan ver cidden testler para hak etmiyor yada direk kaset yap erken testlerin civki çıktı