Cansutkbs ben çok ağladm çok tıprandm bir haftada moral çok önemli ama iki gündür aadece kendimi biraz daha iyi hissediyorum çok dua aldım ben Allaha emanet ettim kendimi bebeğimi sığındım allaha şuan normal bişy yok gibi devam ediyorm sadece yatıyorm devamlı kalkmadan