Figen00 bu akşam ben de yedim. akşam yemeğini yemiştim aslında ama abim onlarda oldugumu duyunca almış gelmiş, görünce de azıcık yerim canım istedi dedim. Acılı acılı çok iyi geldi. haftanın 7 günü 3 öğün noodle ile beslenmedigimiz için problem yok 🥰