Selam arkadaşlar vitamin ve kan ilacı ne kullanıyorsunuz ben 36 haftalık gebeyim bayağıdır ilaç kullanmadığımı farkettim bugün aile hekimi ferro sanol ve decavit verdi bunlar iyi mi daha iyi ilaçlar varsa kullandığınız ne tavsiye edersiniz eczaneden alayım iyi bir vitamin kullanmak istiyorum sezeryan olucam az kaldı tavsiyelerinizi bekliyorum 🙏💓