Kızlar son adet tarihim 9 şubat.4. Haftada Test yaptım silik çıktı, kan verdim pozıtıf çıktı 1 hafta sonra tekrar gittim değerim yükselmişti yalnız 5. Haftada kese yoktu. 6. Haftada kese göründü şu an 8. Haftadayım kese var bebek yok çok minik bir nokta göründü. Doktorların dediğine göre geç döllenme olabilir ya da boş gebelik olabilir. Yaşayan var mı ?
