despina234 Arkadaşlar bebeğin kilosu 2400 gram. Sizce haftasına göre fazla mı? Doktorum normal olduğunu söyledi ama internette 2200 diyor.
Minigimgeliyor despina234 benim 2350 idi tam 34te gayet normal. Daha çok olan da var daha az olan da. Endişelenme.
Yalinn8 despina234 gayet normal, o bebegin gelisimine, genetigine gore degisir, internetteki ortalama bi rakam neticede😉
despina234 Hepinize çok teşekkür ederim içim rahatladı 😄 kilosu çok olunca sezaryene alabiliyorlar ya o korku yüzünden kiloya biraz takıyorum 😑