Asiye_ ! Sonuçlar çıktımı çıkmadı mı anlamıyorum referans aralıkları yok belge filan da yazmıyor 25 Mart’ta devlet Hastanesi’nde verdim
Asiye_ ArasveAnnesi21 işte çıktığını anlasam gidip doktora göstereceğim ama çıktı mı çıkmadı mı anlamadım sadece kan sonuçları var. Özel doktora gidiyorum sonuç göstermek için çıkmadı ise boşuna gitmeyeyim
Asiye_ momkrm19 boşuna beklemişim o zaman ben grafik sisteme yansır diye bekledim hatta ayın 21 ine randevu aldım 😀randevuyu erkene çekeyim bari teşekkür ederim ☺️
Alparslanmom Asiye_ Merhaba özel hastane ise hastaneyi arayıp sonucu öğrenebilirsiniz sonuç için gitmenize gerek yok bende 25 martta vermiştim cuma günü arayıp öğrendim
Asiye_ Alparslanmom araştırma Hastanesi’nde özel takipliyim ama ikili taramayı devlet Hastanesi’nde verdim doktorum devlet Hastanesi’nde ver demişti bizim burada ki devlet hastanesi de sonucu kendim almaya gitsem bile vermiyor doktordan alacaksınız diyor l