Kızlar ben artık kafayı yiyeceğim pimpirikli bir insanımdır normalde zaten ama hamilelikte artık beynim fantastik romanlar yazıyor. Karşılaştığımızda insanlar sarılıp öpüyor ben hastalık mı bulaştırdı, dışarda bir şey yiyorum acaba bakteri mi bulaştı, sırada bekleyemiyorum sosyal mesafe koymaya çalışıyorum insanlar dibime giriyor bırakıp eşyaları çıkıyorum, hastanede tuvalete giriyorum ya radyasyon alan biri benden önce girdiyse diyorum,ilaç içiyorum fazla mı içtim yanlışlıkla diyorum beyin error…ya bugün doktordan idrar tahlili istedim yanman kaşıntın var mı dedi yok dedim niye yapalım o zaman dedi bende ya enfeksiyon varsa dedim belirti vermeyen enfeksiyondan bişi olmaz dedi yapmadı. Kendi kendime gidip başka hastanede mi versem diyorum🤦🏻♀️doktoruma da çok güveniyorum halbukiiii…sizinde gebelikte bunlar aklınıza geliyor mu ben mi anormalim