Kardelen1010 Merhaba hanımlar adana ozel algomed hastanesine gidenler yazabilir mi Osman beye gidiyorum ikili test yapalım dedi ücretini sormak aklıma gelmedi ücreti ne kadardır sizce
Sudee01 Kardelen1010 ben algomed Hastanesi’ne gidiyorum ama ücretini bilmiyorum inanki canım üstte kalsın
Ekmenh2927-63 12haftalikken yuzde 60erkek dedi 13haftalikken oglun olacak dedi net konuatu sen kac haftaliksin
Ekmenh2927-63 Ben hic dogum yapmadm da eda hoca amaliyatimi yapti normal dogum yapmistim sehir hastanesininde icerde parca birakmislar dikmemislerdi eda hoca temizledi dikti 3yil oldu cok rahatim cok hastasi var guler yuzlu bende sezeryenmi onda olmayi dusunuyrm
Ekmenh2927-63 Bide medline hastanesinde sevgi sari demir var onuda cok memnun olan var cevremde bir kac kisiyi sezeryen yapmis memnunlar