Tostosunannesiii
Ben çok şanslıyım galiba kendime nazar etmeyim de benim mide bulantım vs de olmuyor hiç :)) devamlı yiyorum yani normalde bu haftalarda mide bulantısından bir şey yiyemiyormuş hamişler bazen keşke bende de biraz olsa diyorum çünkü çok erken kilo almaya başladım ve tuhaf olarak benim karnım çıktı kimi çok erken diyor kimi normal diyor bilmiyorum 🤷🏻♀️