aylinpalaa obiranne3 tarama testlerinde doğru sonuç oranı çok yüksek olmuyor, detaylıda sıkıntı yoksa bi şey olmaz Allahın izniyle
Eternal06 obiranne3 benim ikili taramam iyiydi dörtlü kötü geldi. Koştur koştur fetal dna yaptırdım bir sıkıntı yokmuş. Diyeceğim şu ki tarama testleri çok da güvenilir sonuçlar vermiyor anneyi strese sokuyor sadece.