Bende pazar günü ağlayarak gittim acile bebeğim hareket etmiyor diye. En son sarelle kavanozunu alıp kaşıkla yiyordum ama hareket etmiyordu hastaneye bi gittim bizimki içerde parti yapıyor. Canını sıkma strese girme ama en güzeli git bi gör sağolsun acildeki doktorda benimle çok ilgilendi içim rahatladı