Miranne 5+2 yim. Adet oluyormuş gibi karın ağrısı olur biliyorum ama karnımı geren bir ağrı oluyor garip bir ağrı adet sancısına hiç benzemiyor. Normal midir?
Dkyckbraaa-1 Miranne aynısını yaşıyorum 5+2 yim bende hemşire bir tanığıma sordum yerleşme ağrısı dedi.
Selim_Alparslan Miranne Benimde öyle ağrım vardı o haftada. Doktora gittiğimde içeride kanama alani vardı düşük riskim varmış progestan igne ve kapsul verdiler 12. Haftaya kadar kullanmıştım bende doktora gidin hemen yerlesme kanamasi diye hafife alma 🌸😊
hediyei Miranne başlangıçta çok ağrım olmadı benim ama 7. haftada 1hafta kadar kasık ağrısı vardı ama böyle acı gibiydi rahim genişlediği için denildi
Yenibirisi Yerleşme ağrısı olabilir ara ara regl ağrısı gibi gelir ama geçmezse doktorunuza görünün derim
hediyei Selim_Alparslan sonrasında kanama alanınız geçti mi peki ben zaten progestan kullanıyordum günde iki şeklinde hafif bir kanama alanın var dedi ama düşük riskin var demedi sadece progestani 3e çıkardı
Selim_Alparslan hediyei 3 gunde 1 igne ve gunde 2 defa kapsul kullandım. Bol bol uzandım geçti ama bu seferde plesenta rahim ağzında surekli baskı ağrım var canım