Leydii Kızlar 15 haftalik hamileyim, dunden beri basim agriyor, tansiyon çox inmiş asagi napa bilirim ? Başına gelen oldumu. Bebege zarari olurmu .
mrp2023 Leydii normal tansiyonunuz kaç çıkıyordu? Bazı insanların 90/60 normal tansiyonudur bazısının 120/80 normalidir kime göre düşük olduğu önemli
Minnakpopus Leydii gebelikte normal 9/6 10/6 çok aşırı da düşük değil. Yüksek tansiyon istenilmiyo zaten. Aşırı düşmüş deyince bende 7-5 falan sandım
Deniiizzz Leydii gebelikte yüksek tansiyon sevilmez doktorların istediği ölçüler sen de ki çok düşük gibi durmuyor düşük tansiyonun bebeğe zararı yok siz tabi yine doktorunuzla iletişimde olun.