Öncelikle hayırlı olsun..Hemen kalp atışı falan duyulmaz kese görülmüş olabilir ama önemli olan keseni içindeki hareketlilik yani bebek bulgusu o yüzden haftan erken olduğu için kalp atışını duyana kadar 1-2hafta arayla muaneye cağırırlar..
Alttan muanede aslında acıtmaz ilk hamileliğimde ilk 3ay hep alttan bakıldı daha rahat görebilmek için sıkıntı olmamışdı bende..
Alttan muane her zaman yapılmaz gerekli görülünce yapılır bu sürede kasmamak lazım stres yapıp kasarsan acıyabilir.
Evet smear önemli ama hamile kalmadan alınması gerek diye biliyorum hamişken alınıyormu bilmiyorum olası bi sıkıntıda müdahale edemezlerki hamişken bilemedim yani.