Melickaya Ilgaz bana hep böyle tüp reklamlarını falan hatırlatır nedense ibragaz falan vardı biz küçükken o yüzden o isme hiç ısınamıyorum. Yağız daha hoş geliyor bana. Yinede kendi kararınız 🙃
262634nur ikimelekannesii22 evet ayaz güzel isim çevrem de ayaz koy diyor ama poyraz da çok cektık ısmının anlamını taşıyor resmen bir eser bir gürler yaramaz sinirli 😂 o yüzden ayaz koymaktan korkuyorum anlamı soğuk demek onunda