Slmcnmyeniben ben hiç ağrı çekmedim. Normalde acı eşiğim çok düşüktür. Bence denemelisin sadece masaj gibi bir şeydi 🥰 her teyze farklı yapıyormuş. Sabunla yapanı duydum, sıcak kumla yapanı duydum, çektikten sonra 3 gün korse gibi bir şeyle sarılı kalanı duydum. Her yöntem de aynı mantığa çıkıyor bence😊 benim ki ayaklarım biraz yüksek bir şekilde kasıklarıma masaj yaptı ve yerine getirdi