gamze_gs88 Devranmom 25.haftada başladı benim 27 haftada acile gittim Hersey yolundaydı suan 29 giricem yarın arada gene oluyor ama bebek Heraketleri normal korkma bence ama genede doktoruna danışabilirsin
aysunkes Devranmom canım ben de 32yim benim de oluyor, doktor normal dedi riske atmamak icin nst e de soktu. 45 55 arasi cikti ama bebek hareketlerinden bunlar dedi.
Anonymouse Devranmom Ben de bugün 31 haftalık oldum, 30’a girdiğimden beri ara ara kasıklarımda iğne batma hissi ve ayağa kalktığımda ya da ayakta kaldığımda karnımda sertleşme oluyor şu an takip ediyorum. Bu sertleşme oluyorken mi girdiniz nst’ye?
gamze_gs88 Devranmom dinleneceksin dedi zaten preeklemsim var benim tansıyonum normal olduğu için herhangi bişey yapılmadı
Devranmom Anonymouse hayır kontrole diye gitim nst gir dedi anlamadım zaten nst için erkendi neyse girdim sanci var dedi yat7s yapcaz ben kalmadım başka hastaneye gitim ağrın yoksa sorun yok dendi ama kasılma çok oluyo ve sertleşme
Anonymouse Devranmom Çok geçmiş olsun, benim gündüz yok ama akşamları oluyor doktor randevumu da daha var 🤧