Merhaba kızlar, sat 11 Şubat yapılan betalar sonucu geç döllenme olabilirsin dediler, bugün için kese görmeye randevum vardı fakat pazar gecesi kanamam başladı kese gözüktü, duphaston kullanmaya başladım ama ağrım da kanamam da devam ediyor. Dinlen ağır iş yapma, ilişki yasak. Haftaya bebegi görmeyi bekleriz dedi Dr, aynı durumu yaşayanlar paylaşır mısınız bilgi sahibi olayım…. (Sata göre bugün 8hafta ama geç dollenmeyse ne kadar tarih fark edecek, sizde ne kadar fark oldu)