Eksenturktsc Eksenturktsc ay kız diyenler beni şoklattı herkes erkek diyordu😂😂 bende 11. Hafta ultrasonunda kız hissettim
Ciftci16 Sevdam74 bizde 12 haftalık olduk sizce ne 7 haftalık iken yorum yapmıştınız şimdide merak ettim🙈
Eksenturktsc meva_asil_moms yorumunuz için teşekkürlerrr 18nde öğrencez inşşallah blgilendireceğim sizidee🥰