hakkah24 aslında ben su olduğunu düşünmemiştim hem progestan fitil kullanıyordum o akıntıyı arttırıyordu ondan kaynaklıdır diyordum hem de idrar kaçırıyorum gibi geliyordu. Bi de hep su bi anda gelir gibi şeyler okuduğum için hiç ihtimal vermemiştim ama böyle de olabiliyormuş cidden bazen hiç gelmiyor bazen çok geliyor falan. doktorum Muayenede suyumun az olduğunu fark edince alttan baktı kendisi orada su sızıntısını gördü zaten sonrasında test falan yapıldı kesinleşti. Sızıntı şeklindeyse ayırt etmek zor oluyor gerçekten ama öksürünce, ayakta fazla kalınca falan artan bi ıslaklık oluyor bi de gerçekten hiç kokusu yok idrardan en büyük farkı o. Aslında suyunuz azaldıysa doktorunuzun bi bakması iyi olurdu hem zaten haftanız da gelmiş enfeksiyon riski oluşturabiliyor su gelişi. Sık sık kontrol edecekmiş zaten ama siz de yine bi sorun isterseniz su gelişi olabilir mi diye içiniz rahat eder en azından. Olmadı suniyle başlatırlar belki benim bebiş dönmedi suyu azaldıkça dönme ihtimali de kalmadı artık yoksa doktor 34. Hafta itibariyle pozisyonu uygunsa suniyle başlatabiliriz doğumu demişti ama mecbur sezaryen olcam