Kızlar selam dünden beri kabızdım ıkınarak çıktım tuvalete ve duphalac surup ile. Ama bebiş son ¾ saattir çok hareketsiz son yarım saattir hiç hareket hissetmiyorum sizce kabızlık ve gaz bu konusa etki eder mi bebeğe bir şey olmuş mudur? Ayrıca bağırsak ağrım kabızlığım kaynaklı devam ediyor. Be önerirsiniz korkuyorum valla 30+4 🥺