Kızlar 32 yaşındayım ilk tüp bebek tecrübem olacak ve hiç bebeğim olmadı. İkiz bebek tabikide çoğumuzun hayali olmuştur ama Sizce eğer olurda fazla embriyom çıkarsa çift embriyo transferi mantıklımı.. çok aşırı riskli diyorlar kime sorsam ama çok iyi olanda var.. kararsızım. Yoksa ara verip doğumdan sonra tekrar transfer olmak mı daha iyidir?