Wonderful34 Erken gebelik testi yaptım az önce 2. Çizgi silik Diğer testlerden yaptım çıkmadı bu erken gebelik test sonucu
Asi_07 Wonderful34 evet pozitif hayırlı olsun kan verin net sonuç alırsınız yanılma olabiliyor çünkü bu testlerde
Cicekbahcesi12 Wonderful34 testin markasi ney canim ? Bende bugun awox marka test ile yapip golgeyi gördüm profilimden bakabilirsin 😍 insallah seninkide pozitiftir 😍 resimde pozitif cikiyor insallah kanda da pozitifi gorursun😍
zelihakulaksiz58 Wonderful34 canm daha erken olduğu için beta degeri düşük ondan öyle silik çıkmıştır kan verince netlesir
Dicle47 Bende de diğerlerinde çıkmamisti erken gebelik testinde çıktı silik sonra hamile olduğumu öğrendim hayırlı olsun inşallah ♥️
Dicle47 Wonderful34 qen sagiliklisi emin olabilmen için sağlık ocagindan kan vermem seni daha çok rahatlart🙂
zelihakulaksiz58 Wonderful34 canm silik var gibi kesin sonuç için yarın kan ver sabah verirsen saha net çıkarır sonuçta gün içinde çay içecek vs olabiliyor o yüzden
Dkyckbraaa-1 Wonderful34 başka erken gebelik testi dene canım beni de çok yanılttı bu test. Boşa ümit etmeni istemem kötü oluyor insan. Bence hemen kan verip üzülme. Başka marka dene silik çıkarsa öyle kan ver bence
sumbul2509 Bende yaklaşık 2 saat önce yaptım aynı böyle hafif silik çıktı artı med benimde. Sat 13 mart 3 4 gün sonra tekrar test yaparım. O zamana netleşir. Sende bir iki gün bekle ve sabah ilk idrarla yap ikimizinde çıkar inşallah :)