Kızlar doğumuma 9 gün vardı 37. Haftamdayım bugün kontrole gittim. Erken doğum riskine karşı progestan ve adalat kullanıyordum. Doktorum bebek 2 hafta ilerde ilaçları bırak artık dedi. Daha önce geleceğini düşünüyorum 9 gün beklemez maksimum 1 hafta veriyorum dedi. Nişan, su sancı vs gelirse mutlaka gel dedi. Planlı sezaryen olacağım. Anesteziyle de görüştüm. Şu zamana kadar rahattım iyiydim ama bugün iş ciddiye binince çok gerildim biraz korktum. Korkum açıkçası aniden sancı su vs gelecek olması nedense belirsizlik beni kaygılandırıyor. Sizler stresinizi nasıl yönettiniz?