Osley Yani açıkçası nedeni tam olarak bilinmiyor bana da net bişey söylemediler. İhtimallerden bahsettiler.
Ya yapısal olabilir( en sık görülen sebep buymuş) ya da kromozomal yani genetik bi neden olabilirmiş bunun olup olmadığını anlamak için amniyon sıvısı almak istediler fakat ben istemedim. Ya da gebelik sürecinde yaşanan enfeksiyonlardan kaynaklı olabilirmiş. Gebelik zehirlenmesi ihtimaline karşılık tansiyon takibi yapıyorum şuan. Birde bebeğin hareketlerini takip etmem gerektiğini söylediler. Beslenmeme dikkat etmeye çalışıyorum elimden geldiğince. Siz devlet hastanesnde mi takiplisiniz şuan özel mi