Kizlar dün akşam birden kanamam oldu beta baktılar 75 sonra sabah 45 oldu yarın kadın doğuma git dedi kanamam durdu yani sadece dün akşam bir kaç leke birde bu sabah biraz geldi durdu dış gebelikten korkuyorum anneye zararı olurmuş diyolar başına böyle birşey gelen oldumu bu arada 4+5 tim