Ebram 21 haftalık hamileyim bugün ki kontrolümde suyum biraz fazlaymis şeker yüklemesi yaptırcaz yarın yaşayan var mı bu testi yapanlar nasıl bir süreç sonuç hemen çıkıyor mu nasıl riskler bni bekliyo çok endişeliyim
babyloving Ebram ben yaptırdım 75 ml olanı içtim üç saat aç kalmak gerekiyor hiç dedikleri gibi zararı olduğunu düşünmüyorum benim di suyum fazlaydı ölçümle şekerim düşük çıkıyordu ama testi yapınca şekerim olduğu ortaya çıktı ve diyet yapıyorum şu an kaç dediler bebeğin suyu icin
babyloving Ebram ben bugün gittim kontrole iki haftadır diyet yapıyorum suyum azalmamış ama artmamış da su fazlalığı da çok tehlikeli benim rahim ağzımı kısalttı beş gün tedavi gördüm hastanede