Dün kontrolüm vardı kilosuna doktor 3080 gram dedi, ben 3100-3200 olmuştur diye tahmin ediyordum ve altı ya da üstü de olabilir dedi, üstü olsa neyse ama altı olursa az değil mi, sonuçta ne zaman doğacağı da belli değil 38 haftanın sonuna doğru doğsa kaç kilo alıcak mesela biraz sıkıldım açıkcası, sizde durumlar ne?