Hande_tn Ben günde iki iğne karından bir iğnede koldan yapıyorum karnım üç aydır iğneden dolayı delik deşik oldu morarma zaten hep var şimdide kaşınıyor sürekli nemlendirici sürüyorum ama tavsiyesi olan var mı sadcee iğne yerleri kaşınıyor
Zhdnl Hande_tn progestan mı vuruyorsunuz karından bende kalçadan olanı vuruluyorum bende de aşırı kaşıntı yapıyor aşırı incelmişti cildim 3 günde 1 e düşürdük iğneyi bişey fayda etmiyor maalesef