anneeolmkkk Kızlar döngüm 32-35 arası uzun yani☺️ Bu markayıda ilk kez kullanıyorum hep silik çıkıyordu bugün ilk kez koyulaştı sanırım yumurtlamaya yaklaştımm🥰 var mı benzer testleriniz, en geç kaçıncı gün yumurtlama gördünüz 🥰
Sena1359 anneeolmkkk Bende döngümün 9. Gününde yumurtlamayı gördüm canım :) Evet seninki de koyulaşmaya başlamış birkaç günden olur inşallah 🫠
anneeolmkkk Sena1359 Maşallah canım erken yumurtlama olmuş sanırım🧿 Kasımda kimyasal gebelik geçirmiştim sonrasında döngüm epey uzadı benimde geçte olsa yumurtlamayı göreceğim gibi duruyor hadi hayırlısını 😍
Sena1359 anneeolmkkk takvime baktığımda daha var gibi duruyordu 3,4 gün önce görmüş oldum 🌺 inşallah sağlıklı gebelik elde edersin bir an önce kuşum 🫠
anneeolmkkk Sena1359 kalbinin naifliği şu yazdığın bir kaç mesajdan bile belli Rabbim gönlümüze göre versin inşallah amin çiçeğim🤲🏻🥰
anneeolmkkk Cimcime30 yarın görürüm galiba o zaman hadi bakalım atacağım mutlaka buraya🥰 Birde kızlar sol kasığım çok ağrıyor yumurta gelişirken mi oluyor mu ağrı
anneeolmkkk Cimcime30 anladım canım bakalım yarın nasıl olacak testim. Sağol verdiğin bilgiler içinn🫶