Canoski_1 Bugün idrar tahlilimde protein kaçağı çıktı gebelik öncesi tansiyon hastasıyım fakat şu zaman dek çıkmamıştı doktor enfeksiyondan kaynaklı da olabilir dedi 1 hafta sonra tekrar istedi , 28+6 hamileyim böyle olup düzelen var mı yoksa nasıl ilerlendi?
ayseayseaysee Canoski_1 benim de 230 çıkmıştı ilk 24 saatlik idrar testimde. Sonra 330 çıktı ama enfeksiyon ve vajinal mantar teşhisi koyuldu. 1 hafta tedavi gördüm. Doktorum enfeksiyon kaynaklı idrarda protein yüksek çıkabilir dedi. Bugün yeniden biriktiriyorum yarına sonuçla birlikte kontrolüm var. 37+2 yim
Serpoo Canoski_1 benm 30.ncu haftada baslayp devam etmişti tek basına protein kaçağı (çok yüksek degilse) sorun teşkil etmez ekstra yedklernze dikkt etmenz gerekir. Tansiyonunuzu düzenli ölçün 14/8 ve üzeri olmaması lazım. 24 saatlik idrar toplama ile bakıldımı sınır 300 demişti doktorum bana 300 ve üzeri olursa + yükselmeye devam ederse acil sezeryan yaparz bebek gelişemez demişti kilo alımı yavaslamıstı 36ncı haftadan sonra toparladı.
Btl_akkurr Canoski_1 bende de var canım 510 çıkmıştı 23 haftalıkken şuan 31 haftalığım her ay nefroloji komtrolündeyim 24 saatlik idrar ve aylık yapılan kan almalar veriyorum bu ayda gidip bakacam tansiyonum normalde hamilelikte 9/10 olur ama proteinden dolayı sanırım 12/7 bazende 13/8 ama ecopirin kullanıyorum 2. Gebeliğimin 36. Haftasında gebelik zehirlenmesinden yattım ve doğuma alındım hemen 17/16 tansiyonum çıkmıştı şuan iyim çok şükür kontrol altındayım dualarınızı eksik etmeyin sağlıkla evladımda bende atlatalım inşallah bütün anne adayları sağ salim sağlıkla evlatlarını kucaklarınıza alırsınız inşallah🤲🏻🤲🏻❣️💕🌸
Canoski_1 ayseayseaysee ben 24 saatlik vermedim ama normal rutin idrar tahlilimde çıktı toz verdi 1 kullanımlık 1 hafta sonra da tahlil ver dedi. İnsallah sizinkide düzelmiş olur ❤️
ayseayseaysee Canoski_1 benim doktorum hiç düz idrar tahliliyle bakmıyor. Direkt 24 saatlik istiyor. İnşallah sorunsuz atlatırız süreci ❤️
Canoski_1 ayseayseaysee inşallah 🙏❤️benim ilk defa rutin idrar düz tahlilde çıktı o yüzden 24 saatlik istemedi sanırım 1 hafta sonra tekrarını istedi
Pamuk95 ayseayseaysee merhaba 24 saatlik idrar nasıl topladınız acaba, kaba yapmak çok zor nasıl topladınız bilgi verirseniz sevinirim
Canoski_1 Serpoo sadece değerim ++ çıktı 24 saatlik idrar vermedik 1 hafta sonra rutin tahlil istedi ve enfeksiyondan dolayı olmuş olabilir dedi toz şase verdi haftaya Salı yine vericem tahlil bakalım
Yasminnnnn Canoski_1 Enfeksiyona bağlı olup olmadığını anlamak için 24 saatlik idrar tahlili yapılması gerekiyor
Yasminnnnn Canoski_1 İnşallah enfeksiyona bağlıdır bir dahaki kontroldede çıkarsa büyük ihtimal doktorunda 24 saatlik idrar tahlili ister inşallah geçer gider
Pamuk95 ayseayseaysee tekrar rahatsız ediyorum sizi ama hep idrarda sonra masrapayi temizlediniz mi, nasıl yaptiniz acaba