Sun10 Sevimlimom 9 gün var ama ölüyorum kasık ağrısından önceki hamileliğimde hiç böyle değildi yanıyor gibi acıyor resmen
Sun10 Ay negatif çok şükür bebiş isteyenler bana kızmasın oğlum daha çok küçük hiç hazır değildik ikinciye. Ama kaşık ağrım o kadar fazla ki üşüttüm mü acaba ya bu kadar ağrıması normal mi acaba