Nhrim Kıpırdadıkça ağrı hissediyorum arada bebek toplanıyor aşağıya baskı yapıyor batma oluyor aynı haftalarda olanlar sizde durum nası l?????
Emineymen Nhrim bazen yürüyemicek kadar çatı ağrım oluyor hareketleri çok Canımı yakıyor doktor normal dedi bebişler iyi olsun da
02efeninannesi Nhrim bendede cok cati agrisi oluyor birden bi kramp giriyo kitleniyorum ama benim bebegim cok hareket ediyo durduramiyorum dogacak galiba 😄😄
Nhrim Emineymen hareketleri nasil peki su an saymak için bekliyorum yarım saati geçti 2-3 kere çok hafif vurdu
feymu14 Ben de de çok oluyor yürüyemeyecek kadar bazen bir de ben eski sezeryan yerinin yırtılmasından korkuyorum artık
Nhrim Emineymen bende hareket az gibi geldi bugun aklıma takıldı meyve cikolata falan yedim yatiyirum 1 saat oldu ama hareket pek yok çok hafif tıklatıyor 2-3 oldu 1 saatte tedirgin oldum
Emineymen Nhrim yok panik yapma arada etmiyorlar sağlık Ocağı birgün boyunca hiç hissetmezsen gel yada doktoruna git dedi