İlk gebeliğim ve normal doğum yapacam devlete ama korkularm da başladi beni ne beklicek bilmiyorum duşunmkten geceleyin uyuyamıyorum ben galiba korkuyorum doğum yapmaktan regl ağrısı ile baş edemiyordm ya şimdi doğumda ya ölürsem ya sancıdan bayılırsam veya dikiş yapıldığında canım cok yanarsa off kafamdan atamıyorum benm gibi olan var mı i😢