Minikkalp04 Kızlar açıklık 5 cm ama hiç sancı yok suni sancı veriyorlar onuda hissetmiyorum süreç nasıl ilerler başına gelen varmı
Eminesentepe1 Minikkalp04 ay benim 2. Doğumum öyle olmuş suni sancıyı hissetmemiştim ve çok hızlı bir doğum olmuştu 2 saat sürmedi bile doğurmuştum açıklık tabi 8 e gelince sancıları hissetmiştim inşallah tez vakitte doğurursunuz
Cheryy1 Minikkalp04 bende 4.5 cm acilmayla sanci hissetmiyordum ama suni sancı falan almadim direk sezeryana girdim bebegimin saglik durumundan dolayi 🤍 tez vakitte kolaylıkla kavusun inşallah biz 3 aylik olduk bile 💖
Minikkalp04 Eminesentepe1 ben sabah 10 dan beri burdayım ne sancı hissediyorum nede açıklık artıyor hiç bişey yok🤣
Eminesentepe1 Minikkalp04 olsun sancıyı hissetmemen güzel Vala ilerleme var mı 5 de mi hayla belki suniyi artırırlar
saglikciaanne Alttan fitil atarlar canım eğer ilerlemezse zaten yolu yarılamışsın insallah hayırlı bir doğum ile sağlıkla kavusursunuz