
Sevgilii Anneler ve Anne adaylariii❤️ adet olmayi beklerken, bugün rüyamsa test yaptigimi ve hamile oldugumu gördüm. Isten eve giderken dedim iki test alim öyle bi deneyim, Kimyasaldan sonra hic adet olmadim, 06.03 en son kimyasal gebeligim bozuldu adet oldum. Adet döngüm 28 gün, anlamadim suan kac günlük diye. Tam emin olmak icin kanda verdim simdi. Insallah Rabbim bu sefer nasip eder, digerinde cok korkmustum🥺
Dua eder Dua beklerim hepininizden.
Bide böyle olan varmi arabizda, kimyasaldan sonra hic adet görmeden hamile kalan? Nasil ilerledi hamileliginiz? 🌸