Ecemom_ Hacışerifte çalıştım ve çok sattım , geçmişte aslında annelerimiz ve nenelerimizin sütü arttırdığına , vücudu toparladığına annenin rahmini temizlediğine inandığı otları karıştırıp hazırladığı şeyin daha modern halini yapmışlar şeker haline getirip kullanımını kolaylaştırmışlar ( hacışerifte şekeri vardı normal şerbetini hiç görmedim) ben şahsen alıp içmeyi düşünüyorum dağıtmasamda tadıda baya güzel 🤣