Kızlar ben 35+0 da doğum yaptım kızım 2630 doğdu sonra 2400 e düştü şuan 40 kontrolünde 4 kilo olmuş tek anne sütü alıyor kilosu az gibi geldi bana başka bebekler bu zamanda daha kilolu gibi aynı 2700 doğan bı kaç arkadaşımin bebeği ile kıyas ettiğimde tabiki kıyaslamak doğru değil ama insan ister istemez yapıyor ya hepimizin yaptığı bişey bence sütüm vsr elhamdülillah ama daha iyi kilo alması için sizce mama da vereyimmi günde iki kez kafam karıştı ne yapsam biraz konuşalım mı