Nasia bende awoxta hicbir sey gormedim bu zamana kadar iki gun once canlida gozukmeyen ama kamerada cikan bi golgelik vardi hatta post atmistim o zamanda goren arkadaslarim oldu kan verdim negatif cikti bu aydan tamamen umudumu kesmistim sogan suyu falan icicektim hemen adet oluyum yeniden calismalara baslayim diye bu beklemek hic bize gore degil😂 hicbir belirtim yok bu arada hatta dun antibiyotik ictim dis agrisi icin bugunde dis rontgeni cektirdim kan verdim negatif diye ona guvenerek ama bugunde bunu gorunce cokta suclu hissediyorum kendimi insallah minigime istemeden zarar vermemisimdir 🤲 kisacasi hic belirtim yok canim goguslerim sertlesti sadece oda her adet öncesi olur zaten 🤷♀️( burasi biraz motive ediyor biraz strese sokuyor burayla da olmuyor burasız da olmuyor😂)