bgndgd Kimyasal sonrası kanama bittiğinde ilişkiye girince hamile kalma olasılığı var mı çünkü hangi günleri değerlendireceğimi bilmiyorum beynim yandı
Selmagkk bgndgd canım ben ekim ayında kanamayla hastaneye gittiğimde kimyasal oldugunu öğrendim o an çok üzülmüştüm ama kasım ayında tekrar hamile kaldım çok şükür 22.haftamdayım Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah sağlıklı birşekilde🥰
zlemceylan bgndgd canım ben Ekim ayında kimyasal geçirdim. Kasım ayında sağlıklı bir gebelik oluştu şu an 25. Haftadayız 🥰
Esmasin Geçen ay kimyasal geçirdim bu ay hamile kaldım direk bugün kese gördüm ama geçen sene de kimyasal geçirmiştim 1 sene boyunca gebe kalmadım